El club

El FS Borges es va fundar el 1993 de la mà d'un grup de joves de Borges amb Josep Maria Rius, actual president honorífic, que en va passar al capdavant. Van crear els Estatuts i van passar a competir dins la Federació Catalana de Futbol, federació on ha arribat a Divisió d'Honor.

Durant tres anys el club canvia de Federació i forma part de la FCFS on arriba a la màxima categoria portant el nom de Borges arreu de tot el país.

En el seu retorn a la FCF, el club es vol consolidar com un dels referents de la província.

El 2019 es crea l'Escola de Futbol Sala Borges. Un dels objectius principals és augmentar el nombre d'equips i consolidar-la a la comarca.

"L'Escola és el projecte més il.lusionant del club en aquest moment. Volem arribar a tenir equips en totes les franges d'edat i formar jugadors perquè arribin al primer equip. Mai tanquem la porta a ningú i hem de trobar l'espai adequat per a cadascú. En els equips sèniors no ens hem de tancar a cap objectiu i hem de voler aspirar sempre a estar el més amunt possible. Hem d'enganxar a la gent de Borges perquè vingui al pavelló. Hem viscut el gran ambient que s'hi viu i no el volem perdre. El futsal és un esport que creix dia a dia en tot el país. No ens podem quedar enrere. Necessitem l'ajuda dels qui han format part del club, dels que els hi agrada aquest esport, dels qui volen participar en un projecte que vol créixer. Si aconseguim més massa social més fàcil serà arribar als objectius. Per això animo a la gent que s'hi enganxi, que ens ajudi, que col.labori. Ja siguin persones físiques aportant el seu gra en forma d'ajut com a empreses que ens patrocinin" comenta Pep Castañé, president del club.

El club ha participat i vol seguir fent-ho amb accions de solidaritat com participacions a La Marató, trobades amb Down Lleida, col.laboració amb campanyes de la Creu Roja...

Aquesta web té l'objectiu de facilitar la informació envers el club i interactuar amb l'aficionat de l'equip.